fredag 13 januari 2012

Lovli helg från oss!!!!



Vi har storhandlat, hämtat nya telen,
Micke & Emmie är o besiktar bilen och jag har satt igång lite smått med bakandet här.
Mio gjorde en rejäl vurpa på Ica Maxi idag.
han o Emmie tävlade till kundvagnsbilarna o lilleplutt sprang rakt på en pelare,
pannan före såklart oj ooooooj hur han flög rakt bakåt!
Mitt hjärta stannade och jag hann se minst 5 personer runtom som oxå fick hjärtstop.
Älskade Mio. Men det gick bra som tur är, en bula rikare igen bara.
Hepp ;
Tjop tjop tjop vad mkt det är o göra, men jag gillart!
Puss hej trevlig helg alla söta!

2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Men lilla killen då. Hur gick det? Bra hoppas jag. Funderade på var du köpt de rara små mössorna någonstans? Så fina så :) kram kram

sina sa...

Jodå det gick bra men nog slog han i rejält.
Trots att det där är 'vardagsmat' för oss, så blir man lika rädd varje gång.
han må vara världens klumpigaste lilla kille, stackarn.
Mössorna köpte jag i Marieberg,
kan det heta Magasinet??
De har kläder o grejer till billiga priser.
Tror myssorna kostade typ 80-90 kr eller nåt?=) Kramar