måndag 30 januari 2012

Lite om lördagen=)


Några videos och lite falsksång ala mig hahaha herregydd


Nu ska ni få höra =)


Hela lördagen var pirrig tyckte jag.
Jag hade inte kunnat förbereda våra små om att de skulle få sova borta för 1a gången,
då jag var livrädd att de skulle säga nåt till lilla pappa.
Nu hade jag ju planerat detta så länge!
Strax innan 15 drog Micke iväg till Adde & Aleks för en grabbkväll.
Så fort han hade stängt dörren satte jag fart!
Först berättade jag för Emmie att de skulle få sova hos Lea Ebbe Disa & Didrik.
Jaaaaa mamma, tyckte hon superglatt och hjälpte mig att packa kuddar o täcken och gotta till kvällen.
Annica & Jimmy kom med en hel massa dricka och en ölbalja.
Annica sminkade mig snabbt, guld.
På med kläderna och sen räcade vi mot Jenny Fredrik och barnen.
Mina små troll tyckte inte att det var några problem att stanna kvar,
de var så glada och ivriga.
Jag visste att de skulle få det så bra för Jenny är verkligen en av de absolut bästa och raraste människorna som jag känner och en HELT underbar mamma! Och vän!
Jag sa hejdå och åkte hem, dukade fram allt jag hann,
hämtade Sarah så hon bla slapp släpa med sig bubbelflaskor som jag gömt hos henne,*ler*
Vi kom hem,
Sarah sminkade sig och pepprade lite på min sminkning, guld det med;)
Byta om och duka fram ännu mer.
Sarah fixade mitt hår, guldguld, och det gjorde hon på typ 1minut. =)
Först kom Dennis och maria och jag satte stackarna i arbete med isbitar direkt då mina fingrar domnat bort sen länge tillbaka hahaha.
Tack söta!
Och sen rullade vännerna in på löpande band, wiiiiii vad pirrigt!

Vid 18 ringde jag Micke,
helt förtvivlad och berättade att nu hade jag o barnen varit ute och att jag tappat nycklarna.
han måste komma o låsa upp åt oss!!!!
Han blev grinig som tusan, orolig, ja allt på en gång.
Efter 30 minuter öppnas ytterdörren och Micke + Adde o Alex kliver in,
och sen = TADAAAAAAAAAAA GRATTTIIIIIIIIIIIIIISSSSS!!!!!!

Festen vart såså lyckad, enligt mig iaf,
vi hade så himla kul!
Dans, sång och skratt och gott o dricka.
Den där hästsparken som jag bjöd på verkade göra sitt för de flesta av oss,
hahahhah, men GOD var den=)

Och det viktigaste, Micke blev JÄTTEGLAD!!!!!

Sen vart det utgång och kl. 05 däckade vi i sängen;)
Jag klev upp en sisådär 3,5 tim senare,
saknade barnen sååååååå mycket.
Sen fick jag höra att kottarna knappt sovit på hela natten.
Stackars små, OCH stackars Jenny!!!!!!!!!!
Men det kunde vi väl nästan förvänta då det var allra första gången barnen sov ifrån oss.
Tack älskade ni som ställde upp och hade hand om våra små busfrön.
De hade haft så kul och Emmie pratar just om inget annat än er ;) Lovelovelove
Mio somnade sittandes 15.30 här hemma och jag försökte så väcka honom men då grät han bara helt frustrerat,
så han fick sova,
och vet ni vad, han sov ända fram till 06 imorse för då vaknade han av att min klocka ringde.
Dax o jobba!

Dagen på jobbet var lite segt, hehe, men det gick bra!

Hur som,
TACK till Jenny med familj, utan er hade jag ju inte kunnat fixa detta!
Och TACK till alla andra underbara vänner för en kanooontrevlig kväll!

Sist men inte minst, krya på dig fina Ida! Hoppas du blir bra snart love!

Inga kommentarer: