fredag 6 januari 2012

Mysdag

Nee lilla Mio-bubb var inte alls så glad över Tingelingräkten!

Blåste Emmies krullhår efter hårtvätt idag o se så långt det blev=)
Dock tycker jag att det krulliga ÄR Emmie, det passar hennes livliga personlighet helt ypperligt=)
Jag fick oxå vara princessa en kort stund idag=)
Idag har vi haft en hemmafix/mys dag idag.
Inge jobb som ringde och väckte mig och barnen sov till nästan 8 !!!!!
Dock hade Mio en riktig böknatt med sin mage, jag vet inte hur många ggr jag var uppe,
MEN att få sova till 8 var verkligen GULD!

Idag har jag försökt att planera i skallen allt som komma skall ;)
Mycket att hålla koll på nu *ler*.
Vi väntar på att Emmie evt ska opereras dådå (näsan/halsen).
Mickes 30års firande jabadabadooooooholabaloooooo.
Den 4de feb ska en av mina allra närmaste gifta sig, dock så pass långt bort så att jag till min förtvivlan inte kan närvara där.
Det skulle jag vilja av hela mitt hjärta,
men just nu är det inte möjligt.
Allt kom väldigt hastigt och jag känner sån stor lycka med henne.
Dessutom ska de få bebis om några månader oxå=)
Den 4de ska jag däremot till Martina och planera deras bröllop,
titta på tärnklänningar och evt beställa?
Sen är det dax för min op. (hjälp!)
Och 2v efter det är det dop för lilla dockan Ines och jag får äran att vara gudmor! *stolt*
Mmm-m, i den takten rullar det på och vips så är det sommar snart!
Sommaren som jag längtar så efter!
Det kommer att bli en sommar med massa kärlek det känner jag det!=)

Inga kommentarer: