tisdag 3 januari 2012

Kräkavdelning

Redan i omklädninsrummet hörde jag personalen pusta ;
hoppas jag inte hamnar på kräksidan på neuro huuuu vad det är tungt där, kaos!!!!
Jag knatar först till Reumatologen, där jag varit mest på sistone.
Nehepp, jag står inte med på tavlan där.
Knatar vidare mot Neuro & medicin,
och självklart står jag skriven på neuro-sidan, där magsjukan härjat bland patienter och personal.
Neeeej!
Hur som, alla salarna hade precis blivit frisläppta och inge mer kräk o skit idag,
då kunde jag pusta ut något!
Men den som träffar mig nu några dagar framöver får göra det på egen risk!
Inte för att jag tror det är nån fara.
Hur somn, det är tunga patienter och MÅNGA patienter,
vi var bara 2 usk o 1 ssk,
men alla vart vi förvånade över att det gick riktigt bra.
Tjoptjoptjop så var kvällen över!

Innan jobbet var jag ute med kottarna och lattjade + att jag hann fixa 2 viktiga grejer .
*Glad*
Tack Annica & Jimmy för hjälpen!!!!

Så tack för idag, slut för idag!

Inga kommentarer: