tisdag 10 januari 2012

Jag är nog ganska så enkel...


Jag köpte en klänning till vad som komma skall.
Men väl hemma insåg jag att jag åter igen tat en storlek för stor, eller två?
(hur är min kroppsuppfattning egentligen??)
Som tur är ska rara Sarah hjälpa mig att både sy in och sy upp.
Trots att det blir nåt slappt ännu en gång,
så känner jag att det är JAG, så så får det bli ;)

Förresten så köpte ju Micke en jättefin klänning åt mig i julklapp.
Lager på lager, spets ovan liksom, ja ni vet,
sånna finns det så många snygga varianter av.
Den är helt öppen i ryggen.
Jag önskar så att jag kunde ha nåt sånt,
men det kan jag inte, inte än på ett tag iaf ;)

En annan sak,
jag vill bygga på min tatuering på armen!
Bara några stjärnor till, så tatueringen ser mer centrerad ut;)
Dessutom måste jag fylla i den iaf.


2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Miiitä mitä, mitä tatuoinnista ? =)
Mä haluisin Tieran nimen, jalkaa varmaanki. Ainaki vähä sillee suunnitellu ;)

sina sa...

Laita ihmeessä, hianoa!!!!
Mä halusin lattaa vaan tähtiä tähän mun tatuoinnin ympärille (kädessä) ja sit pitää lisätä väriä=)
Pusssss