torsdag 12 januari 2012

En dag full av värme

Idag har vi fått kramas med så många hjärtan;)
Först på fm kom barnen farmor & Svempa på besök.
Alldeles för första gången vi träffades men det kändes dock inte alls som 1a gången.
Skönt tycker jag!
På sömdag ska vi ses igen och det känns gott.
Lilla farmor, sa Emmie när de gått. *ler*

Sen åkte jag & Emmie för att träffa Annica & barnen som vi inte umgåtts med på eeeeevigheter.
Och på väg dit träffade vi på bästa underbara Ida som vi saknar av hela våra hjärtan och hann ge henne ett par kramar. Lovli!
Emmie & Viggo lekte som om de aldrig varit ifrån varann och Emmie ville så gärna ta hand om lilla Ebba som inte längre är så liten utan har blitt till en riktig liten tjeja nu, 2år snart ju=)

Imon är det fredag och då står storhandling, bilbesiktining och födelsedagsbak på schemat.
För på lördag fyller mitt hjärta tjugotio år!
Lammkött blir köttfif----n! (som jean banan säger)
Min Micke som bara var 24år när vi träffades, förstå vad vuxen han blir nu;)
Idag satt jag o tittade på honom i smyg och såg honom på nåt vis med 'de ögonen' som för några år sen.
Jag älskar känslan av att kunna se och att bli påmind om varför jag just vart kär i denna killen.
Fina fina Micke!
Precis lika fin som första gången jag träffade honom.

Inga kommentarer: