söndag 18 juli 2010

Utedag

Mina finaste älskade hjärtan!


Trötta sommarben och ett par något för stora men oj så sköna pjucks=)
En trött Mio
Och om Emmie får bestämma vill stora tjejen helst sitta såhär när vi åker vagn...



Imorse när jag vaknade mådde jag BAJS rent ut sagt.
Kunde knappt svälja o örat o huvudet gjorde ont.
Jag mår fortf lite som bajs, men vi har haft en supermysig dag iaf.
När pappa Micke somnade på soffan tänkte jag att vi kan INTE vara inne hela dagen,
dessutom kanske Micke oxå behöver vara själv nån gång ibland,
så jag klädde på kottarna o när de ser vagnen sitter dom där bums UUUUUTTT ropar Emmie.
Vi var ute o handlade lite, matade pippisarna (OBS! jag gillar INTE fåglar men jag gjorde det för våran lilla fågelskådares skull!), vi var vid vattnet och sen till lekparkerna i Rosta.
Emmie fick visa vägen och hon blir ju såååå glad om hon får bestämma nån gång ibland sådär=)
Ute var vi tills magarna börja kurra av hunger, så det vart några timmar iaf.
Och alla var på mkt mkt bra humör när vi kom hem.

Mot kvällen kom lilla Annica hit och vi satt ute o prata o drack kaffe ett par timmar.
Tiden bara rusade iväg!
Dessutom har jag hunnit tvätta 7maskiner tvätt men vikning av tvätt tar jag nog imorgon,
för jag mår inge vidare.. Men jag är glad o nöjd över dagen iaf.
Men mår jag såhär imon, måste jag nog ringa till tandläkaren o rådfråga,
för det gör så ont när jag sväljer o tungan vill jag inte ens sträcka ut för det gör ooont.
Kanske blir till o få pc? Eller så mår jag bättre imon?
Hoppas på det sistnämnda!!

Natti

1 kommentar:

loijsan sa...

sötnosarna <3