lördag 17 juli 2010

Totally crazy !


På FB hittade jag 3 av mina brorssöner som jag inte träffat sen vi var små. (Brorsan skilde sig från deras mamma och vi flyttade till sverige osv därför har vi inte setts på typ 100år) Hur som, genom min bror hittade jag dom på fb och jag kunde inget annat än att stirra på dessa unga karlar med ögon stora som tefat. Äldsta killen är som en kopia av min bror, pappan alltså, men även en sån salig blandning av alla mina bröder och min pappa. Och den yngsta är som en spegelbild av min systerson Mikke och min bror Jan. VERKLIGEN som en spegelbild!!! Inte den minsta tvekan på vilken familj de kommer ifrån. Helt ruggigt så lika man kan vara!! Vi har inte setts på kanske 25 år, men hade jag stött på dessa unga män på stan hade jag direkt vetat att dom tillhör la familia. Ujuj! =) Idag var vi till stranden då Dennis lockade dit oss, men hann vara där kanske en trekvart o sen började det ösa ner!!! Dyblöta sprang vi till bilen o åkte o köpte lite käk o lördagsgott o har haft en mkt mysig o bra dag, trots att jag faktiskt fortf inte mår alls så phraa. Nu ska jag sova, för jag har varit sjukt trött hela dagen. God natt!

Inga kommentarer: