onsdag 7 juli 2010

Underbar dag!


Vid lunch hade vi bestämt stranddejt med sötaste Meline med mamma & pappa.
Såså mysigt. Emmie tycker mkt om lilla Meline, eller Miiliiii som hon säger o ropar efter henne mest helatiden. Ses nästa vecka igen söta!
Efter stranden var vi hemma en snabbis och gav barnen mat o de fick sova en liten powernap.
Sen bar det av till Gustavsvik för att träffa älskade Johanna, min söta guddotter Julia, Roger & hans underbara barn!
Alla 4 barnen lekte och tog hand om Mio & Emmie så fint. Riktigt värmde i hjärtat o se hur mkt de tyckte om o leka o busa med dom=) Och hur duktiga dom var med mina små hjärtan!
Och så var det ju naturligtvid heeeeelt underbart o få umgås med Johanna.
Imorgon får vi en heldag igen! Det gillar jag väldigt mycket!!!!
Emmie fick en fin bok med bilder tryckta på henne mfl och vackra sångtexter på finska och svenska, dikter mm.
Huhh jag blev så rörd!
Närmare 20 kom jag och barnen hem iaf.
Små kottarna helt trötta. Bad & välling och sen sova!
Hoppas de sover fint inatt så de är pigga och glada imon, för imorgon är det en ny fin dag i friska luften med våra hjärtan från Luule =)



Inga kommentarer: