måndag 12 juli 2010

Svetti svetti svetti


Barnen somnade strax innan 19, totaaalt utmattade!
Det har ju varit en otroligt VARM dag och ingen av de små har velat / kunnat sova.
Jag har tvättat som en toka idag, kånkat o kånkat så svetten lacka hehe.
På em blev det handling på Ica maxi och efter det skulle pappa Micke iväg o greja med sin farbrors bil.
Jag tänkte att jag måste dammsuga mer o greja,
men när vi kom hem, klockan var strax efter fyra, kom jag på att näää jag packar ner mian svettiga små rödkindade barn i vagnen o drar iväg och badar med dom istället.
Yeeeeey tyckte Emmie o klättrade snabbt som blixten i vagnen=)
Ärligt talat trodde jag att jag skulle smälta bort på vägen dit!
Och när vi väl kom till plaskis och jag skulle bada Mio och Emmie började springa o jag efter emmmieeeeee spring inte ifrån mammaaaaaaa!!!!
DÅ RANN SVETTEN!
En pappa satt o småflina åt mej o jag vill inte ens veta vad han tänkte !!!?
Men efter lite bad o lek i sanden o en stund i gungan knatade vi hemåt.
Snabbdusch o mat o Emmie tog sig en inpacning av päronyoghurt + en dusch till efter det, sen snarkade de in samtidigt.
Imon blir det nog utelek igen, för det gillar vi bäst! PUSS



Inga kommentarer: