söndag 11 juli 2010

Godeguuud vilken värme!!!!!

Väntar på Annica & Viggo för plaskis & lekdejt.



Det var precis lagom temp vid plaskis, varmt men ändå skuggigt o skönt.
Helt perfekt för dom små att leka & bada.
Efter plaskis knatade vi först till oss sen till parken, men flera timmar ute + DEN HETTAN som bara kom helt plötsligt tycker jag,
gick det inte att vara ute mer. Vi fick nöja oss med vad kan det ha blivit 4-5timmar?
Mer än nog!
Barnen var tokigt varma o trötta och ingenting just var roligt längre tyckte dom.
Jag har nog aldrig känt mig så lodig & lortig som när jag drog hem med mina små hjärtan ;)
Svetten rann & klänningen hängde på mej som en trasa och vagnen brakade när jag skulle dra upp den oh jaaaa typ så...

Emmie ville inte alls gå in och blev jätteledsen.
Men efter ett svalt bad med lillebooo och massa pussar & kramar av mamma + mat & glass,
då var livet lolit igen =)

Nybadade & glada =)
Ooooo kall go glass efter en lång varm dag, då ser Emsan ut såhär=)

Min älskade lilla pepparkaka. Vad vore livet utan mina små hjärtan???
Godeguuud vad jag älskar dom!
Hahahahahah lyssna på Mios röst =)
Och Emmie bara flinar...

Inga kommentarer: