fredag 23 juli 2010

Helt schluuut!



Jag fattar verkligen INTE vad det är med mig?? Orken är totalt slut o jag har helatiden ont i huvet o jag HATAR o må såhär! Jag la mej 21.00 igår. Var uppe bara 2ggr på natten. Barnen vaknade 6.20. Sen la jag med med dom vid 10 igen o sov ett par tim, ändå kunde jag fortsatt sova mera mera mera! HÖ!? Det e lixom jag som kallas för dampen o det e jag som alltid haft så mkt ork o spring i benen o jag har allt som oftast hunnit o orkat med det mesta, men jag är helt kraftlös nu ju! Jag orkar med allt, det gör jag, för att jag vill o jag måste, men vissa stunder är inte gråten långt ifrån, just för att jag är så ruggigt TRÖTT.. Måtte det här gå över snart för såhär vill ju ingen må! Godegud så skönt att vi åker till Finland snart! Kanske hinner krafterna återvända under resan? Det tror ja att dom gör! Hepp hepp, nu ska jag till tvättstugan så jag slipper ta allt imon. Imon fyller Fredrik år o då är det grillkalajs!=) Och Joni, Loijsan & Emilia ska förbi Öret oxå!=) Hoppas vi hinner med alla hjärtan imon! Sånt ger en oxå krafter o piggar opp !!! Puss hej ha en fin fredag allihopa!

Inga kommentarer: