fredag 9 juli 2010

2v kvar!

Nu är det nedräkning här!
Jag längtar så otroligt mkt till våran Finlandsresa och att bara få vara, basta varje kväll, bada, låta barnen leka & bada ute på gården OCH att få umgås med mina systrar och deras barn varav nästan alla redan är vuxna faktiskt. Men min systerdotter Rebekka har 2 flickor,
Madelei som är 3,5år och lilla Amelia som blir 1år nu,
så Emmie & Mio har oxå lekkompisar.
jag längtar till min storasyster fixar så fint i bastun med fotbad o inpackningar,
sen tar de barnen och jag & Micke får bada bastu bara vi.
Piska halvt ihjäl varann med björkris hahahhahahah.
Det är sånna där enkla saker, enkla saker som är väldigt mycket för mig iaf.
Hoppas de här 2v går fort nu!!!!! Saknar dom så fruktansvärt !
Sähär liten var Emmie sist vi sågs. bara strax över året.
Nu har vi en till liten som är nästan lika stor som Emmie var då.
Ska bli kul o se om Mio uppskattar bastubad lika mkt som Emmie gjorde?=)

1 kommentar:

loijsan sa...

Jag vill ocksåååå=(