torsdag 22 juli 2010

Fina dagar

Jag orkar inte skriva så mkt för jag har hemskt ont i hövvet ,
men jag ville bara berätta att vi har haft 2 helt underbara dagar med Joona, Carro, Colle, Reja & Christoffer (några av mina absoluta favvohjärtan hemifrån).
Vi har ätit gott, umgåtts o lattjat, Emmie & Colle leker helt bäst. Vi har skrattat o så fick dom se en superorolig sida av mig oxå då Mio vart getingstucken PÅ LÄPPEN (när han låg o sov i vagnen och vi hade satt oss för att äta grillat på baksidan).
Läppen svällde upp rejält och 1177 sa att vi skulle åka in såklart och jag vart så jääääkla rädd eftersom Mio redan har lite trånga luftrör..
Joona följde med till akuten där Mio fick bra hjälp och allergimeducin bums och allt gick bra till slut! *phuu!*
Trots det, har det varit så himla mysigt och jag saknar mina söta redan MASSOR!
Tack för att ni är ni! Nu måste jag sova!



MORGONMYS =)



2 GULLEFJUN=)

Colle äter klubba för 1a gången o den var GOOOOOOD!=)


1 kommentar:

loijsan sa...

två små krulltotts ;))