tisdag 6 juli 2010

Tissda !

Lite kvällsmys&lek på rummet innan sovdax =)
Våran Emmie är en tösa som tröttnar fort på en lek, hon ska helst hålla på med 5 saker samtidigt...

Idag har jag inte gjort mkt mer än tvättat o städat o renbäddat o varit ute en sväng med våra små.
Idag har det varit en dag då jag bara velat vara o ta dagen som den kommer...
Känt mej lite off sådär.
Men på kvällskvisten fick jag ett samtal o som gjorde mig väldigt GLAD.
Ibland kan jag bli så glad o lycklig så jag blir helt exalterad o sen pangbom får jag dundrande huvudvärk, vilket jag har just nu, så jag säger god natt, med ett leende på läpparna! =)
Ingen tvekan om vem som e pappan till Emmie iaf va?=) Hehe

3 kommentarer:

Martina sa...

Taaack från oss :) sommarkramar i mängder!

Lela sa...

vad smart med antilopen i badet!!! du e allt fiffig!!! Tack för allt ditt stöd gumman, det värmer som tysan <3

sina sa...

Antilopen i badet, syftar du på pappa Micke?? =)
Ja, jag såg att min loijsan hade så så ja, man tager vad man haver=)
Jaa gumman mina tankar finns hos er varje dag det kan jag lova dig!
Du får gärna hålla mej uppdaterad när du orkar!
massa pussar o kramar till dig och dina söta och ALL styrka&kraft till lilla sessan!!! <3