fredag 9 juli 2010

Hårt o säga hejdå

På em åkte jag & Emmie ut till campingen och umgicks med stjärnorna från Luleå.
Vädret blev helt underbart!!!
Vi fikade, tjejerna lekte i parken, klappade på djuren och Emmie fick uppmärksamhet så det räcker ett tag framöver nu hehe.
Alla var så goa mot henne!
Tyvärr har det roliga alltid sitt slut liksom,
så när klockan närmade sig 20 och det var dax o bege sig hemåt med en trött sessa var vi tvunga o säga hejdå. Jag verkligen HATAR det!!!!
Förut var jag så himla duktig på att hålla mig o dölja vad jag egentligen kände men jag är inte lika 'duktig' på det nå mer.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi ses innan det här året tar slut!
Hur som har vi haft 3 såså mysiga dagar med Johanna & hennes fam. Love you!
Emma & Emmie
Roger & Johanna.
(Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar!
Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har!
Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i.
Man ska ha husvagn - för då blir man fri.) Hahahhahaha

Husbilssemester vill jag oxå på nån gång i framtiden!! Verkar hur mysigt som helst ju!
Jag & Emmie badade när vi kom hem och hon blir ALLTID lika överlycklig när jag hinner bada med henne=) Älskade söt!
Lite välling o sen däckade hon.
NATTINATT!

Imon bär det av till gropvik för korvgrillning & massa sol =)

1 kommentar:

loijsan sa...

Mysigt med husbil eller husvagn=)
De måste vi testa på =)
Kanske kan åka tillsammans me varsin husvagn;)