söndag 9 maj 2010

Världens bästa söndag

När kommer dom????
Trippar runt o väntar o väntar o väntar=)




Yeeeey! Äntligen e hon här, världens sötaste o gosigaste Mili-vanili!
Emmie kunde inte slita sig från lilla Emppu ;)
Världens finaste älskade pappa!

Sötnosar!
Mio, Milia & Emmie

Mio kunde inte sluta stirra på morfar, hehe.
Var det hans isblå ögon? Lr kanske hans vita muscha?
han trivdes där iaf ;)
Ja idag har vi haft en MYCKET fin dag med besök av några som vi älskar mest.
Och äntligen fick jag träffa lilla Mili som vuxit mkt sen sist. Underbara söta flickebarn!
Joni & Loijsan är det alltid lika underbart o träffa. Fina fina älskade hjärtan!
Och äntligen fick vi träffa pappa & Helena. Alldeles för länge sen sist!
Barnen var inte ett dugg blyga för dom och det kändes jättefint!
Emmie fick en barn laptop där man kan lära sig saker både på svenska o finska.
Jättebra grej ju! Men vi stoppar nog undan den tills hon blir liiite äldre;)
Och hon fick mängder av bra filmer!
Och så fick de en stor gossehund (som emmie var smårädd för), hunden får heta Nino =)
Vi fikade massor o käkade lite o sen hann kl. bli redan 21 när vi sa hejdå.
De fick ta våran bil hem för tråkigt nog hände det nåt med Loijsans o Jonis finfina beemer på vägen, nåt med nån grej till bilbatteriet.
Allvarligt talat så verkar sträckan mellan s.tälje o örebro vara otursdrabbad på nåt vis, för ALLTID är det något!?
Hur som hoppas jag att det kommer hem fint med min röda fara!!
Jag är trött, så det blir sängen strax.
men ikväll kommer jag somna med ett nöjt leende på mina läppar!
Älskar er söta. snart ses vi igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå så roligt=) Mio är en riktigt snurrunge ser jag! Å Emilia har blivit så stor! Längtar efter dom jag med=(

loijsan sa...

underbar dag <3 saknar er redan!
Men men vi har ju faran så räkna me oss igen inom kort ;)
Älskar er så <3