fredag 21 maj 2010

Pollenbajs


Barnen mår inge vidare alls här.
Mio har tempat 39gr hela dagen och natten som var var han kokhet men jag tog aldrig tempen.
Han är sååå känslig!
Ser han inte mig börjar han gråta hysteriskt, han får sån där gråthicka min lillbubb.
Och han tål inga höga ljud och våran Emmie ÄR väldigt högludd,
så det har blivit många många tårar för lilla Mio idag.

Emmie lider nåt så fruktansvärt av pollen, men idag fick hon medicin utskrivet,
antihistamin, HOPPAS det hjälper fort fort fort!!
Sen har hon nog åkt på en förkylning med?
Hur som så har hon det jobbigt.
Och det påverkar hennes humör oxå. Vilket inte alls är konstigt!!!
Men kombinationen av en liten som inte tål nå ljud eller kanppt beröring just nu och en annan liten som är ledsen arg överglad och hojtar ut alla dessa känslor och tar i allt vad hon orkar,
nee, det har inte varit lätt för nån idag.
Barnen sover trötta och jag är trött i både kropp o knopp idag,
men det ÄR så det är att vara mamma!
Alla dagar kan inte vara en dans på rosor!

Jag var iväg en snabbis till marieberg idag iaf.
Apoteket för o hämta ut emmies allergimeducin och så H&M för att spendera presentkort o litetill på barnen, såklart! =)
Micke ringde när jag var borta och då hörde jag Mios gråt o fick bråttom hem.
Och när jag parkerade bilen utanför stod Emmie i fönstret och ropade MAMMAAAA!
Heheheh. Jag var välkommen hem iaf=)
Direkt roffade hon åt sig påsen som jag bar på och vad hon än tog upp sken hon up o ropade ; JAAAAA! JAAAAA!

Justja!!!! Jag ser att jag har många ogranskade kommentarer,
men jag kommer inte åt dom !!! Igen! Därför har de inte publicerats=/

3 kommentarer:

Carro sa...

hmm nu blev det någe konstigt närjag skickade iväg förra kommentarn. Kom den fram tro?

sina sa...

Jag vet inte?
jag tror att det är mest dina kommentarer som jag inte kan se?
Jätteskumt ju=/ Love u carro <3

Anonym sa...

stackars emmie som råkat ut för pollenallergi=( Inte roligt det inte...min har nästan vuxit bort iaf=)
många kramar till er!