tisdag 18 maj 2010

Utvecklingssamtal

Idag var det utvecklingssamtal på dagis dådå.
Alltid lika spännande men samtidigt pirrigt erkänner jag.
Älskade emsan har ju fått sån trots här hemma så man blir helt snopen vissa stunder.
Dock har det varit väldans lugnt i några dagar nu *peppar peppar*.
Så jag undrade väl inombords hur allt gick på dagis?
Men det var nemas problemas enligt fröken.
Allt funkar helt fint o de hade inget o anmärka på.
Emmie har visst lite svårt o sitta still (no shit! hahah)och så berättade fröken att hon är bestämd o har en stark vilja. hon vågar tom sätta sig emot o markera för de stora grabbarna.
O det e bra! Ingen sätter sig på våran tösa!
Hon älskar att sjunga o ja, inget nytt hade dom o berätta,
men det var skönt o höra att allt gick bara bra!=)

Nu ska jag nog klä på barnen o gå ut lite med dom.
Känner mig gladare nu än på fm.
Tack Loijsan för att du är du. Jag saknar dej min gumma!

3 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Hej söta du! Hur har ni det? Hur har du det? Bra hoppas jag...Vi var oxå på utvecklingssamtal idag..visst är det spännande! Ha en fin dag! Kram

sina sa...

Heeej gumman!
Jotack vi har det bara bra!
jag har haft dagar av hemsk hemlängtan men just nu känns det okej igen..
Jaa det e så spännande med utv.samtal, lite nervös var jag oxå heheheh, vi har en tjeja med temperament så jag undrade hur det går på dagis, men det gick baaaara bra=) Hur mår ni söta? PUSS

Linda & Nova sa...

Åh hemlängtan..Det är jobbigt men det får man ha! Hoppas det känns bättre nu...Vi mår så bra så men jag/vi längtar massor efter vår lilla kotte nu. Har även oxå börjat få ganska många och även jobbigt sammandragningar och förverkar...idag dock är det ganska lugnt..men men vi får väl se...Börjar oxå bli lite nervös inför allt...hur ska det gå tro? Puss puss