söndag 23 maj 2010

Fullt ös

Denna dagen har varit en lång dag.
Kan bero på att det var mkt vaket inatt med med stackars Mio.
Hög feber o full med prickar som kliar.
Sen vaknade emmie som vanligt strax efter 5 och det var bara för mej att stiga upp då Micke oxå känts sig krasslig.

Jag velade ett bra tag, men satte iaf igång med bullbaket innan lunch.
MASSA bullar blev det, så nu är jag nöjd över att det blev gjort!
Mio har varit kinkig idag vilket jag förstår fullt ut, han har det nog jättejobbigt=(
Vi kom fram till att han smakade nå nytt igår ;
efterrättspuré med röda bär!
kan det vara det? Emmie är ju överkänslig mot det.
Eller så är det helt enkelt 3dagsr feber som jag nämnde tidigare?
Emmie har haft en himla bra dag på trots fronten om man kan säga så.
En glad sessa hela dagen lång, härligt, inte minst för henne själv!
Slippa känna massa konstigheter menar jag.
Sen kan det ha o göra med att vi har en ny familjemedlem här ett tag framöver nu?
Då glömmer hon nog bort o vara sur på mamma titt som tätt? *ler*
(en grej som Emsan börjat med är att det mesta som hon inte vet vad det är eller inte kan säga det, det är bajs! Bajs!??? Vart får hon allt ifrån? hahahahahha)

Jag har ganska ont i knoppen nu, så jag säger goood natt alla söta!

Jajusst!!! Och bara en vecka kvar tills våra sötfisa blir hela 2år ung!!!

Inga kommentarer: