fredag 28 maj 2010

Klart för kalas






Den här dagen har det varit fullt ös medvetslös kan jag lova.
Fixat o trixat inför imon.
Och Mios mage är totalt 'bajs', antar att det är pga tänder?
Men vi byter blöja sisådär 3ggr/tim !!!! Stackars liten!
han har såååå ont i rompan o magen med skulle jag tro, för inte e han speciellt glad.
Plus att Emmie fick feber på em. 39,1.
Neeeej tänkte jag, e väl typiskt!
En alvedon o hon var sig själv igen.
Jag är helt säker på att det är allergimedicinen som orsakar allt??
Henner ögon är svullna o röd runtom och hennes eksem har blommat upp.
Jag tycker så himla synd om mina små. Känsliga små kottar vi har!
Hur som har det varit lite halvkämpigt o hinna med allt då jag helst velat bära runt på mina små, men det har gått bra iaf.
Idag har det dessutom varit himla fint väder (nu regnar det dock),
så vi hoppas på minst lika fint väder imon!
Annars kalasar vi här inne!
Finns det hjärterum så finns det stjärterum!!!
Vi blir nog närmare en 30pers iaf. jag har ingen koll... Men livat det kommer vara =)
Och snart borde Johanna & roger vara framme i Örebro.
Lååång resa för dom ändå från Luleå!
Oh vad glatt o få träffa henne! =)


Skåpen är överfyllda av gosaker o garderoben fylld av ballonger.
Imon bitti kommer barnens kusiner hit redan vid halv 8,
så det blir en fullspäckad o rolig dag för Emsan.

Bröderna ligger på soffan o glor på tv.
Jag är så trött så jag mår illa, så jag säger hej & god natt.

2 kommentarer:

loijsan sa...

Hoppas ni får en underbar dag allihop!
Önskar bara att ja hade kunnat vara me er <3
Hälsa Johanna så väldigt!
Pussa Emsan från oss både ida och imorrn!
Love you

Therese sa...

Tack hjärtat!!
Hoppas ni har en toppen dag idag.
Massa lek och bus =)