onsdag 26 maj 2010

Kuckuluu

Jahopp, nu har jag handlat det mesta till allt som ska bakas,
imon sätter jag igång med allt bak & städ.
Denna dagen har gått till att besikta bilen ; röda faran gick igenom besiktiningen fint.
Pålitlig min kära pärla!
Mio har varit ledsen hela veckan o jag vet faktiskt inte riktigt vad som e på tok?
Emmie är fortfarande mammig o mkt trött mest helatiden.
Hon somnade 18.30 och Mio somnade en timme innan.
Jag hoppas så att emsan inte är på G o bli sjuk?
Idag fick hon iaf sin allra första 2års present=)
Tack till Tilda och hennes mamma & pappa, ni gjorde Emsan mkt mkt glad!

Sen tänkte jag mkt på en fin vän till mig idag.
Trots 3 små barn, jobb och hela faderullan erbjuder hon sig o baka till kalaset.
Och tom att komma hit med termosar som vi ska låna,
om jag inte hinner träna med henne imon.
Grejen är att denna stumpa inte har körkort (än!) så då skulle hon cykla till andra sidan av stan o leverera termosar! Efter att ha jobbat o ta´t hand om sina små, tränat mm mm.
Skulle aldrig falla mej in o låta henne göra,
men det är själva tanken,, att hon ALLTID tänker på en.
Innan vi hade träffats sa Micke till mig att det här är en genomsnäll tjej som du garanterat kommer att gilla och det är så sant så sant,
det finns liksom inget hos dig som man skulle kunna ogilla!
Du är guld söta Jenny!
Hoppas jag får ett par tim över imon så vi kan träna ihop!

På söndag är det mors dag.
Micke drömmer om att kunna ge mej en diskmaskin vilket vore guld!
Men det får vi nog ta i framtiden. *ler*
Pusspuss

Inga kommentarer: