torsdag 27 maj 2010

Shitpomfritt!!!

Emmie har pratat mkt mkt mkt i sömnen den senaste veckan.
Ibland skrattar hon högt o ibland sjunger hon.
Nu ligger hon o skriker till med riktigt gäll röst då o då.
Jag kom på att hon tittade på Lotta på bråkmakargatan tidigare idag o härmade henne när hon skrekt gällt o surt o stampade i backen, ni vet?
Undrar o hon drömmer om det??
Hur som så funderade jag igår på varför hon blivit på det här viset?
Plingplong slog det mig att jag läste ju att en biverkning för hennes allergimeducin som hon började äta var sömnlöshet !!!
Även feber och diarrér. Och hon är varm på nätterna !!!
Sömnlös är hon ju inte, men verkar drömma väldigt mycket och livligt o sover oroligt.

Nu säger jag god natt. Mycket o göra imon så jag hoppas på en bra natt.

P.s Therese! Så glaaaad att allt gick bra på ul idag=) Lovli

Inga kommentarer: