onsdag 1 maj 2013

Snälla mamma????

Nu är det några veckor kvar tills våran prinsessa fyller år.
Mitt i allt virrvarr försöker jag att planera lite inför kalaset.
Inte så lätt när lilla snorpan skulle vilja bjuda halva Sverige,
för dom är så snälla, för dom tycker jag om att leka med, för den o den är min vän, för den kommer bli jätteledsen om h*n inte får komma, för att jag tror inte h*n har många vänner och det är synd,
och bjuder vi bebisar mamma så kan JAG ta hand om dom det behöver inte du göra,,
snääällllaaaaaa mammaaaaaaaaa?????
Älskade tösa, tänker redan mycket med hjärtat.
Skulle jag veta att solen skiner skulle vi kunna bjuda alla vi vill,
men här hemma får nog inte 40 barn plats, hehe.
Dela upp kalasandet? Javisst!
Dock svårt när man jobbar varannan helg.
Aja, vi ska nog komma på nån smart fin lösning så Emsan får sin dag speciell.
man fyller ju år bara en gång om året.
OCH jag älskar ju verkligen att fixa inför kalas! =)

Idag har jag & barnen varit till Tanterna Grön&Gräddelin.
Det var smockat med folk, så kul när det går bra för mina Gräddelinare!!!!
Annica, Jimmy & barnen kom dit o lattjade med oss.
En glass i den underbara vårsolen, underbart!

Imorgon är det arbete igen och jag tar ett djupt andetag,,
snart är det helg!!!!!

Inga kommentarer: