fredag 24 maj 2013

Hör o häpna =)

Idag har vi haft systrarna Bjerkenstam här som tat hand om busfröna,
så jag har kunnat stå o baka i tiiiiimmmmmaaaaaar inför bröllopet imon.
Bilder får ni se imorn eller söndag.
Jag är totalt mör i benen o ryggen, hehe.
men hör o häpna,
jag sitter o tar mig en cider  i min ensamhet(aldrig hänt förr),
eller jo Miklos är ju hemma.
Hur som haver,
jag har bytt om, dragit på en aning make up och ska om en timme dra ned på stan för att möta upp mina kollegor.
Ut o dansa ska vi!
Ska bli kul, men får såklart bli städat så jag orkar med morgondagen oxå.

Konstigt det där,
jag som typ aldrig gör nåt,
så händer allt roligt SAMMA HELG!
Aja, nu får vi se vad denna tanten gär för=)

Hejhej, ha en fin helg!


2 kommentarer:

Therese sa...

Oj vilken snygging! =)
Hoppas du hade roligt.

sina sa...

Jag hade en suuuuperkväll=)