lördag 4 maj 2013

En gnutta hopp

Kanske kanske blir det som jag vill,
så småningom, vi får se.
En gnutta hopp fick jag idag iaf,
men än hoppas jag inte för mkt, för att slippa bli ruggigt besviken sen..

Jaha,
idag är det möhippa för lilla Annica.
Såklart var jag med o betalde så hon skulle få sin dag oförglömlig,
men kunde jag vara med o dela den? Nix!
Tråkigt, men nu är det som det är!
Jag hoppas att du har haft och HAR en helt underbar lilla smurf!
Imorgon lär du inte vara piggast i stan muhahaaaaa,
men det var de la värt!

Micke mår inte så bra här.
Hoppas det inte är nåt som kommer att drabba oss andra tre!
Resten av månaden kommer det att vara fullt ös medvetslös för min del.
Jag får INTE bli sjuk nu !!!!!!!!!!!

Annars då,
jag o barnen har varit ute, blåst såpbubblor och plockat blommor.
Ätit hemmagjorda burgare & pommes och moffat i oss sötsaker, GÖTT!

Denna syskonkärlek.......

Inga kommentarer: