tisdag 21 maj 2013

Lycka & sorg

Ja, nu är det nedräkning för allas våran lilla Annica & hennes Jimmy.
På lördag ringer kyrklockorna för turturduvorna, underbart!

Medans mitt hjärta gläds med en vän,
känner den sorg med en annan.
Ibland kan det vara svårt att hitta den där balansen mittemellan och att finnas där,
på rätt sätt, men jag gör mitt bästa och hoppas att det duger så.

Nu laddar vi inför helgen.
Den innebär mkt bakande!
Och festligheter både fredag & lördag.
Jag ska göra mitt allra bästa för att hinna med allt !!!!!! Love

2 kommentarer:

Therese sa...

Jodå visst duger du! Tycker alltid att du finns där och stöttar när man mår lite dåligt. Å lika glad blir du över små saker som man berättar för dig!! Du är en fin vän som jag älskar väldigt mkt <3

Tror dina andra vänner känner precis likadant =)

sina sa...

Älskade älskade underbara du!!!!
Och detsamma hjärtat!
Lovelovelove you!!!!!