onsdag 8 maj 2013

Hej&hå

TACK älskade fina Moa för bla One Piecen. GLADA UNGAR & en mkt glad mamma. Kärlek till er!

Mio & Ebbis hos Tanterna Grön & Gräddelin här för nån vecka sen. LOVE!
Idag har det varit en vanlig dag med jobb, dagis, handling o såå.
Barnen har lekt ute hela dagarna nu när det har varit så vackert väder och vid dagens bad konstaterade jag typ ; ojoj vad fint rosiga o solbruna ni blivit om kinderna!
Emmie tittar på mig o svarar ; mamma du är oxå fin, alldeles grå i ansiktet.
Jaaaa tack för den lilla sötgumman då! HA!
För grå, det är jag allt!

Klockan är strax 22.
Jag håller fortf på o gräddar tårtbottnar.
Den ljuvliga doften sprider sig i hemmet och grannarna måste tycka att jag är en smula störd som bakar såhär sent, hehe.
Men till helgen ska 5 tårtor ut och man måste ha framförhållning!!!!
Imorgon är Micke och barnen lediga och jag ska ut till mina Gräddelinare och gästspela lite.
Nu var det ju ett tag sen sist!
Tyvärr har smhi lovat REGN och det gillar vi inte!!!!
Så innan jag somnar idag ska jag dansa soldansen o be om fint väder imorgon!

De kommande veckorna har jag mkt att stå i,
men sen kommer det att lugna ner sig en smula och det ska bli gött!

Hoppas alla raringar får en fin dag imorgon.
Kanske ses vi i lilla paradiset i vintrosa??? KÄRLEK!

Blickar säger mer än tusen ord...

Inga kommentarer: