måndag 6 maj 2013

What to say??

Ännu en arbetsdag förbi.
Vi har det fortf bra tufft på jobbet men herreminjee vad vi sliter o kämpar, ihop!
Imorgon ska jag ha medarbetarsamtal med chefen.
Får la se vad hon har o säga?
Jag är lite för trött för att ens vara nervös, hehe.
Fast, jag vet ju att jag sköter mitt jobb och aldrig är borta utan nån BRA anledning, såååatt...

Barnens dagisdag hade varit bra.
Emmie såg ut som en riktig liten hippieunge när jag hämtade dom,
dubbla tröjor med volanger och baggyjeans till det, ja säger då det =)
Micke jobbade över och kom hem så pass så jag hann köra iväg o köpa bättre uteskor till barnen.
(kanske fastnade det ett o annat smått i korgen oxå=))
Fröknarna är INTE förjusta i Converes och snören, fick jag höra idag,
vilket jag förstår fullt ut,
så det fick bli enkla gympadojor som man kan springa fooort med!

Imorgon ska jag jobba kvällen.
Onsdag kvällen lyckades jag byta bort. Tack rara Helene!
Vad jag tycker det är ufft o jobba kväll!

Vad mera?
Typ varje dag har jag Annicas o Jimmys bröllopstårtor i skallen, haha.
Ohh vad jag vill att de ska bli helt perfekta.
Jag gillar att spackla med smaksatt grädde, MYCKET grädde,
men för att få finare och slätare yta ska jag nog köra på smaksatt smörkräm.
Hoppas det blir bra!

Neej, idag har jag faktiskt inget intressant att förtälja,
så nu säger jag GODNATT!

2 kommentarer:

Laila sa...

Gumman du säger att du i te hade något intressant att berätta. Men jag tyckte du hade mycket att berätta. Självklart kommer medarbetarsamtalet att gå bra. Och förstår att du drömmer bröllopstårtor just nu men du har säkert en alldeles underbar ide i ditt huvud som du kommer att förverkliga. Annika och Jimmy kommer att bli så nöjda.
Kram

sina sa...

Gulle dej!
Medarb.samtalet gick bra, phuu hehe.
Och ja, jag hoppas handen är stabil när tårtorna ska dekoreras o monteras bara.
Inte bara för nervositeten utan för att det är årets höjdpunkt med jobbet dagen innan ; räkbåten!!!
Tyvärr missar jag räkbåten för jag hinner inte, men däremot tänkte jag möta upp kollegorna när båten kommer in ;) Skojskoj!
Men efter majmånad,
då får det bli lugnare.
Mindre bak, endast mitt ordinariejobb, barnen o mannen <3
Måste tagga ner ett tag snart, samla krafter igen <3