fredag 10 maj 2013

Ledig fredag

Jajjamen idag har jag och mina söta busungar varit lediga.
Jag har preppat många tårtor.
Det var INTE min bakdag!
2 första tårtorna imores gick som vanligt.
Sen drog jag iväg till marieberg med barnen.
De fick välja nå kläder, äta korv m bröd och glass, leka lite där mitt i m.berg centrum, strosa runt, sen avslutade vi med handling och Godislandet såklart.
En toppenmysig em !!!!
Mio var helt slut när vi kom hem strax innan fem och innan sex sov han redan.
Jag fortsatte mitt bakande och Emmie fick hålla mig sällskap och modellera och hon njöt för fullt,
egentid med mamma, det verkar vara guld värt.
Såklart tyckte jag också att det var himla mysigt!!!
Men når som inte var lika mysigt var att jag krachade en hel tårta, (hade fyllt den för mkt!)
brände 200gr choklad och chokladgrädden skar sig 3ggr!
Godeguuud säger jag!

Det var bara att börja om från början, med det jag höll på med.
För att leverera nåt som är halvdant, det skulle jag aldrig göra.
Några tim senare duschade jag o nattade Emsan.
Sen var det bara att åka handla igen och göra klart det jag skulle.
Jallabralla men nu är läget under kontroll.
Den halvkrachade tårtan får vi äta på jobbet imon tänkte jag haha.

Men nu måste jag sova.
Upp me tuppen imon.
Trevlig helg alla rara!

Och såhär somnade snorpan, bakom sina nya älskade solglasögon. Kärlek!

Den krachade tårtan

Gör om gör rätt!

Leo´s doptårtor

Inga kommentarer: