lördag 18 maj 2013

Lammsläpp




Idag fick Emmie följa med mamsen och hjälpa stjärnbagarna i lilla paradiset.
Min Martina ropar till mig,
det här måste du filma Sina, Emmie är med och 'jagar' ut fåren.
Jag rusar ut från cafét och får syn på min stora tösa som gick där med de andra andra flickorna och släppte ut får & lamm ut i det fria, för första gången detta år.
Hjärtat smälte ju totalt och herregud vilken LYCKLIG tösa jag hade då=)

För mig gick dagen i ett, ojoj så många besökare, alla på glatt humör.
Och Emmie har haft en helt underbar dag med de några år äldre flickorna som har gjort massa roligt med henne idag.
Gosat med de nyfödda lammen, strosat runt i hagen, pysslat, gått skogspromenader mm mm.
UNDERBARA flickor!

Och Mio och pappa har haft en fin killdag.

Mna fötter värker som bövelen, men uj vilken fin dag vi haft.
Och hörni, ujjj vilka fina vänner jag har, jag är så lyckligt lottad!

Inga kommentarer: