tisdag 30 april 2013

Valborg

Busungarna i sitt esse ;)

Ååå vi har haft en sån fin dag.
Efter jobb & dagis åkte jag o barnen och handlade,
mat och såklart till Godislandet.
Är ju helg imorgon!
Så glad att jag tog semester och får vara ihop med lilla familjen och göra nåt mysigt,
eller, att inte göra nåt alls, bara vara!
Det behövs!

Hur som haver,
mot kvällen åkte vi mot Karlslund och mötte upp Mickes bästa vänner.
Barnen träffade dagiskompisar där och efter en stund mötte barnen en av favoriterna,
fina Emanuel och ojoj min Emil till tösa vart som förbytt!
Hon blev genast så stor, så mkt lugnare och så himla glad
(fast glad är hon ju för det mesta men ändå.)
Iallafal, hon o Emanuel höll ihop de timmarna vi var där,
skrattade och lekte, såg efter varann och tom såg jag att de gav varandra några kramar. Ha!
Jag kunde inget annat än att studera de små liven med ett leende på läpparna.
Vad stora de börjar bli!
Och vad viktigt det är med fina vänner.
UNDERBARA UNGAR!!!!!

Efter fyrverkerierna åkte vi hem och mellanlandade på Donken.
Tände ljus hemma, åt och pratade om dagen och barnen hade ju såååå himla mycket att berätta om deras dag.
Mitt mammahjärta mår bäst, när barnen mår gott och är nöjda och glada.
TACK för en fin dag!

Inga kommentarer: