lördag 6 april 2013

Allvarligt talat!

Jaa-a, allvarligt talat, ge mej fler såna här dagar!
Javisst, jag har jobbat, men dagen gick kanonfort och vilket teamwork!
Gick hur bra som helst!

Emmie har varit på kalas på Lek & buslandet helt utan mamma o pappa idag.
Jag åkte o hämtade henne efter jobbet och ojoj vilken nöjd och glad tjej jag fick med mig hem!
Allt hade gått super!
(förutom att hon lyckades visst klättra upp i den högsta rutchkanan på stället så mammorna fick klättra upp o hämta ner henne, phuu!)
Vi åkte och handlade lite gotta till kvällen,
på trappen möttes jag av grannen som väntade in mig och berättade att mina tårtor gjort succé och hon var sååå nöjd, vilket resulterade såklart i att jag kände mig supernöjd och glad=)

Hemma möttes vi av Mio & Micke,
som precis kommit innanför dörren då de gjort Marieberg tillsammans med farfar.
Leksaksaffärer och Mc Donalds mm.

När mina hjärtan är glada, DÅ är jag superduper glad!


Inga kommentarer: