måndag 29 april 2013

Ledig dag efter en slithelg

Vi har haft en fin ledig dag idag.
Barnen vaknade TIDIGT,
så vi har hunnit med en del.
En tårta, städ och tvätt, handling och träffa hjärtan ute i det friska för ett par timmars bus.
Idag har jag haft sån längtan efter mina vänner där hemma.
Jag saknar dom så i våran vardag!

Ahopp, imorgon är det valborg.
Jobb & dagis först.
Sen kika på nån brasa.
På onsdag har jag tat semester,
får se vad vi hittar på för skoj? Hoppas på SOL!

Idag ska jag lägga mig tidigt,
kanske man är piggelinare & gladare imorgon.
Kärlek från mig!

Busungar!


Barnen har ritat fina teckningar till lilla Meja som kämpar så tappert mot cancer. Vi skickar kärlek och styrka till den underbart söta lilla flickan och hennes familj !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina tekningar :), Meja kommer bli super glad!! Saknar dig MASSOR här med! Kram från Sandra

sina sa...

Bilderna på Meja gick rakt in i hjärtat på mina små,
precis som i mitt hjärta <3

Hoppas vi kan ses snart min fina lilla Sandra!!! <3