söndag 21 april 2013

Soliga söndag


Imorse fick jag en smula sovmorgon,
dvs ett par timmar mer än vad jag är van med,
och vad händer?
Joo, jag vaknar och mår skit rent ut sagt!
Huvudet värker och hela kroppen skakar o gör ont.
Så nej, jag är hellre trött än får hela fm förstörd på detta vis.
Jag är helt enkelt inte van med sovmorgon längre. Höh!

Efter att jag handlat med mina små,
tog Micke med dom ut.
Så det är så tyst här hemma.
Jag har hängt tvätt, preppat 2st tårtor helt i lugn o ro, underbart!
Jag älskar så att baka,
men tänk, om jag skulle jobba med det, att få arbeta i lugn o ro,
oj så mkt enklare det skulle vara.
Kvaliteten på bakverken skulle säkerligen höjas och de skulle se vackrare ut.
Kanske en dag,,, kanske en vacker dag ;)

Hur som haver vart jag så glad när min fd kollega ringde idag för att tacka för tårtan jag gjort och den fick högsta betyg av alla.
Ojjjoj, jag sa att nu får du sluta för annars blir jag helt mallig! hahahha'
Men det fååååår du bli Sina, satsa på detta, svarade hon.
Ohh, tänk om jag kunde!
Men framtidsdrömmar och planer är bra, och jag SKA, en vacker dag! =)

Inga kommentarer: