måndag 22 april 2013

Shitpomfritt !!!

Igår, under hela dagen, mådde jag så himla dåligt i huvudet.
Och smärtan stegrade allt mera mot kvällen.
Jag la mig innan 20,
så snart barnen somnat typ.
Men jag visste inte HUR jag skulle ligga för det gjorde så förbaskat ONT!!!!?
Ville bara gråta men inte ens det kunde jag för det gjorde för ont.
Bad Micke att trycka på min nacke och axlar,
aa, det hjälpte i typ 3minuter.
Det var verkligen en kväll o natt från helvetet och jag trodde ärligt talat att jag skulle få en hjärnblödning o dö!

Imorse steg jag upp på rangliga ben och gjorde mig klar för jobb.
Är du inte riktigt klok? -Hör jag Micke säga.
Nee, det var ju inte riktigt klokt att ens försöka...
Så idag har jag varit hemma,
med GRYMT dåligt samvete, men vad ska man göra???

Jag mår bättre i skallen,
dock är jag fortfarande helt öm och vågar knappt röra på huvudet av rädsla för att det ska börja igen.
Godegud låt mig slippa!


Bjuder på en bild på min fina lilla Emmie ;)
Hennes hår, det matchar verkligen hennes personlighet.
(tolka hur man vill hehe)
Älskade lilla flickebarn !

2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Hoppas att du mår bättre nu vännen!? Krya Krya

sina sa...

Jag mår bättre tack <3
*peppar peppar*
Många kramar!