torsdag 5 juli 2012

Våran VARMA torsdag




Såhär såg Emsan ut efter dagis. Något varm!!!!




Efter en lång dag på dagis & jobb rattade vi vidare mot plaskis så barnen fick svalka sig lite.
Efter det dusch och magar mätta av potatis och fiskbullar (vilket barnen älskar) somnade de nöjda och glada.
Mera bus imorgon!

Idag fick jag mitt nya schema på usö.
Huhuuujajaaaa, det är ett rätt tufft schema,
rätt mkt dag kväll dag kväll och mkt jobba 4 dagar ledig 1.
Men det är okej!
Den perioden får jag helt enkelt koncentrera mig mestadels på min lilla familjen och att jobba.
Så får det vara ibland.
Det tar vi när det kommer liksom.

6.45-15.45 imorgon, sen tar vi HELG!=)
NATTI <3

2 kommentarer:

Eva sa...

Så så så fina små ni har!!! <3 Stor Kram till er & hejja dig gumman i höst med ditt vik. =))

sina sa...

Ohh tack gumman=)
Värmer alltid lika gott i hjärtat;)
Trevlig helg söta och mängder med kramar <3