torsdag 26 juli 2012

Lovli torsdag








Javisst blev det fint väder idag med!
Inte fullt lika varmt, men varmt nog;)

Direkt på fm knatade vi mot stan,
Emmie behövde finskor till bröllopet.
Hon valde ett par rosa glittriga ballerinas och rosa blommor till håret ;)
Pommes från Donken (barnen äter inte burgare) och sen mot västerbadet,
(heter det västerbadet eller väståbadet??).
Lagom med folk, värmande sol, vatten att plaska i = glada barn och en mkt nöjd jag.

Nu är vi hemma, barnen vilar framför en film och maten puttrar på spisen.
Om ett par timmarn blir det övning i kyrkan för mig, spännande!
Sen storhandling med lilla familjen.

Knappt så jag vågar yttra mig, men min skalle känns helt okej idag!!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om barnen inte äter burgare så har de jättegoda chickennuggets som alternativ, och då får man med en dippsås :)

sina sa...

Ja nuggets är gott,
men tyvärr tycker inte barnen det heller.
De tycker att Mc Donalds är jättespännande,
men enda de vill ha därifrån är pommes o ketchup.
Ibland när vi köpt hem pizza eller kebab, vilket jag ifs förstår att barn kanske inte gllar,
kebab alltså,
då brukar Emmie säga,
jag vill ha MAT.
Hehe;)