tisdag 3 juli 2012

Ledig dag



Såhär mysigt är det att ha ett nytt stort rum=)
Hela morgonen har jag och barnen kånkat på möbler för att göra om stora sovrummet till barnens rum. Kommer bli bra det där och barnen är överlyckliga!
Efter att vi varit ute o badat några timmar med maria och hennes söta,
la sig Emmie snällt i sin säng och somnade.
Hur ofta händer det lixom?
Nu får det bli lite vila och mat i magen,
sen packar jag väskan för några timmar på plaskis igen;)

På fm fick jag ett samtal från Usö.
De undrade om jag var intresserad av ett vik under sept-okt med evt förlängning OM det blir fortsatt sjukskrivning för den jag går för?
Javisst är jag det!
Så nu verkar nästan hela detta år vara säkrat för min del.
Sen får vi se om mina drömmar går i uppfyllelse i början på nästa år?

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh wiiee vad gott att du har jobb under hösten! Hejjja Sina. Håller tummarna för nästa år och hoppas verkligen att allt går så som du drömmer om, det är du så värd <3
Jaså ni byter rum. Du får visa sen hur det blev. Vi håller också på med det nu. Mattias har precis tapetserat Sagas gamla rum så det blev som Tilda ville ha det. Så nu ska lister och så där upp, hoppas farfar kommer snart och fixar det år oss =)
Love u

Är väldigt sugen på att ta tåget upp till er nån dag. Känner att det skulle vara så skönt att få komma bort lite. Synd att du jobbar just nu ;)

sina sa...

Jaaa det känns bra!
Fast de försökte ju med pisslönen de med,
men nejnej jag kan ju inte jobba gratis???
Så de höjde en femtonhundra iaf,
jag får tacka o ta emot.
Ja vi håller tummarna för nästa år och planerna, hoppas hoppas!
Yesbox nu byter vi rum, ojoj vad mkt plats di små fick nu=)
Men mkt kvar som ska göras ändå!!!
I helgen ska vi försöka orka tapetsera i vardagsrummet och 'matrummet'.

Jamenguuud visst vore det helt underbart o ses!!!!!!!!!
kanske får vi det o klaffa snart?
Älskar er!