onsdag 18 juli 2012

Efter halvtid tog våran resa slut...

























Japp, vi kom till Sunne, vilket underbart ställe!
Bara en smula mera sol som fattades !!!
Dit åker vi igen nästa sommar,
fast då väljer vi en större stuga!!! ;)

Hur som, redan första natten blev Emmie dålig.
Hon var KOKHET på natten och då menar jag verkligen kokhet.
varken hon eller jag sov så väldigt mkt den natten.
På morgonen vaknade vi av kräk i sängen.
Hon måste ha spytt av febern. Bara galla. Älskade liten.
dagen gick helt okej, hon var en smula sänkt men febern höll sig rätt lågt.
Nästa natt, samma visa igen, om inte värre.
Feberhallucinationer och väldigt ont i lilla kroppen och rykande het.
4.30 vaknade vi igen av kräk i sängen och sen fortsatte hon spy och spy,
även fast det liksom inte fanns nåt att spy.
Och inget gnäll, bara, mamma jag vill hem nu.
Så fick det bli. 05 på morgonen började vi packa och städa ur stugan och begav oss hemåt.
Allt som allt stannade jag bilen 4ggr pga kräk och en gång för att se så lillan var vid medvetande.
Uhh mitt hjärta var utanpå kroppen och det hann gå igenom många tankar i huvudet.

Men hem kom vi och vips så mår mitt lilla hjärta bättre.
har fått i sig litelite mat och vätska och fått behålla det.
Nu får vi se hur nästa natt bli???

Våran semester hann knappt börja förns den slutade,
men sånt är livet.
Vi är hemma välbehållna och hoppas på att Dennis & Maria med fam får fina dagar i Sunne.
Med massa sol!

TACK söta Yasmine för allt fint du skickade till barnen.
Emmie har redan lärt sig några finska ord! =) LOVE YOU


3 kommentarer:

Eva sa...

Lilla snorpan då!!!! =(( Hemskt när dom små blir dåliga, hoppas hon mår bättre snart!!! <3
Många krya på sig kramar från mig!

sina sa...

En feberfri natt och inga kräk,
hon mår redan bättre <3

Eva sa...

Skönt!! <3 Hoppas ni får fina friska dagar resten av eran semester nu! Kram