måndag 2 juli 2012

Äntligen!

Japp, äntligen är denna långhelgen över för min del!
Idag var det riktigt tröttsamt att jobba 7-16, jisses vad trött jag var.
Eller ÄR!
Jag har hunnit med mkt denna helgen känns det som.

Barnen började på 'sommardagis' idag.
Det hade gått bra och kottarna var mkt glada när jag kom o hämtade dom.
Imorgon är vi lediga yes yes yes!
Är det fint väder har jag lovat barnen bad o lek.
Sen ska vi försöka hinna göra en kolatårta.
Nånting med kondenserad mjölk som ska kokas i 3 timmar.
Blir till kola. hade jag inte en aning om att man kunde göra så! ;)
Digestivebotten, kola och vispad grädde + bananer som topping. Låter gott.

Jag har försökt att nå min pappa och hans fru för min oro i magen släpper inte.
Men får inga svar.
Måtte de höra av sig SNART!

Nää, nu ska jag hänga upp tvätt, plocka med disk, DUSCHA och sen bäddaner mig.
Natti söta

Joo just,
i helgen är jag ledig.
Då tänkte jag o Micke tapetsera här hemma.
Om jag ska vara ärlig så hatar jag att tapetsera,
men det kommer bli fint när det är klart.
Dessutom har vi en ny soffa på ingång.
Då duger det nog att bjuda på lite tjejfest?=)

Inga kommentarer: