onsdag 11 juli 2012

Mitt i veckan

Emmie ritade mamma & en sol =)

Allt för att göra patienterna glada ;)
Arbetsdagen gick bra.
På dagis möttes jag av en fröken direkt, som berättade att Emmie lekt frisör idag.
HJÄLP var min första tanke, måtte hon inte ha friserat nån annan liten???
Eller klippt av sina långa flätor som jag gjorde på henne imorse???
Nehejdå,
däremot hade hon klippt av sin långa lugg,
för hon ville ha såna där korta grejer på sidorna som sniglarna har.
Oherreguud!
Luggen är sisådär 15cm kortare,
dock smälter håret in hyfsat bra då hon är så krullig.
Sen kommer Mio springandes till mig och berättar att han har minsann en blöja på sig.
Jahaaa det har du? varför då frågar jag honom??
Jag vet inte mamma?
Nee inte jag heller, med tanke på att han varit blöjfri dagtid sen februari/mars.
Suck.
Men han verkade rätt nöjd.
Jag menar, då slapp han ju slösa tid på att gå på toa.

När vi kommit hem kom svärfar förbi med släp så våra gamla soffor kunde slängas.
TACK tack snälla rara!
Nu slapp vi ha dom ståendes här i en evighet.
Han är verkligen guld!

Ikväll blir det ingen tapetsering.
Både jag & Miklos är alldeles för trötta för det.
Men imon kväll gör vi ett ryck till !!!

Puss hej

Inga kommentarer: