fredag 27 juli 2012

Våran fredag

En GUL vattenmelon. Aldrig sett förr faktiskt.

Stig-helmer ;)



Vattenkrig




Tvättat håret och målat naglarna inför morgondagen=)

Juhupp, jag har en del kvar att göra här hemma.
Imon bitti vid 9 kommer den blivande bruden hit och blir stylad av Sarah och så ska vi ju klä henne förståss.
Själv ber jag till gudarna för en braig hårdag *ler*.

Vädergudarna har lovat 27grader sol, kommer vi att bada i svett?
Nejnej, nu ska vi inte klaga, hellre stekande sol än regn och blåst!
En dag fyll av KÄRLEK, det gillar vi.
När är det min och Mickes tur tro? *ler*

På måndag börjar jobbet.
jag och barnen har njutit fullt ut denna veckan tycker jag.
Varit ute hela dagarna och lattjat. helt underbart!

Nu säger jag puss hej, ha en fin helg alla rara!


1 kommentar:

Laila sa...

Ha en riktigt bra dag idag. Självklart kommer bruden vara underbar men sedan kommer den vackraste tärna (som kommer ha en bra hårdag..ler). Några droppar regn på bruden betyder tur så i värsta fall får du ta fram blomsprutan och låtsas att det regnar.
Njut av dagen idag och snart är det din tur. Du får väl tjata lite fint på din älskade Micke.
Kramis