måndag 30 april 2012

Stora Holmen






Jupp, vi var till stora holmen och såg på brasan.
Köerna till ALLT var ruggigt långa,
så det blidde endas varsin ballong och fiskdamm för barnen.
Vi var nog där 1,5tim och sen pös vi hem.
men hann träffa många hjärtan under den korta tiden, deeet var trevligt!
Linda vad roligt o se dig och dina rara!!

Joo, typ en halv tim innan vi gick dök Annica, barnen och Jimmy upp.
Sist jag såg henne var hon korthårig och nu simsalabim hade hon långt hår! Så fiiint!;)

Hur som, det vart inte så långvarigt,
utan vi pös hemåt och stannade för lite hämtmat på vägen. helt okej kväll tycker jag;)

Då jag & Emmie gick skorna varma efter fina muffinsformar och cake-pop-pinnar i söndags,
totalt utan resultat,
så beställde jag lite idag från en sida som jag hittade.
Formar, pinnar och en ny sprits med flera olika tyllar yeeeey vad roligt!
Hoppas jag får allt i veckan=)

Inga kommentarer: