måndag 2 april 2012

Kärlek


Jag och barnen har haft en em/kväll för oss själva.
Det hela började med att Emmie somnade på soffan i ca 10min och när hon vaknade var hon kokhet och betedde sig jättekonstigt.
Grät helt hysteriskt och sen började hon peka på saker som handfatet och tvätthögen osv osv och skrek ta bort det mamma, dom är så många osåvidare.
Jätte obehagligt!
Såklart var det ju febern!!!!
Efter en stund fick jag i henne alvedon och lite saft och även en halv yoghurt.
Sen började hon toksvettas och vart sig själv igen.
Lilla lilla älsklingen.
Och inte kan jag lyfta upp henne heller utan att hon får galet ont. Huh!

Hur som haver så har jag o kottarna haft en lugn och skön kväll.
Vi satt och tittade på grinchen och åt kvällsamackor.
När den söta lilla tjejen sjunger blir Mio alltid helt knäpptyst och hans ögon riktigt lyser,
det ser ut som om han satt på molnen, *ler*,
vet inte om det är lilltösan eller sången han gillar?
men han brukar alltid försöka sjunga med=)

Inga kommentarer: