fredag 27 april 2012

Fredag igen!

Då var det fredag igen och humöret är på topp.
Mkt som händer nu tycker jag, nästan så man blir snurrig i hövvet.
Gäller o hålla koll på allt bara!
Jag ringde efter mitt sommarschema idag, bla då dagis måpste få veta hur barnen ska gå,
men nehej det var inte klart än. Suck.
Jusst ja, på bvc igår ställde även jag mig på vågen.
Hjälp!
jag har inte lätt för att gå upp i vikt, 
men nu var det faktiskt som så att vågen visade + 3-4kg sen jag skrevs in för operation,
dvs att jag har gått upp 3-4kg på 2månader, BRA JOBBAT!
Nu får det bli en smula andra bullar här hehe.

Emmie sov tippentoppen i sin nya fina säng inatt.
Vi skaffade ju ny madrass och nya sängkläder igår.
Joo, hon sov topp fram till typ 02, sen väckte hon mig och var KOKHET.
Inte svettig, utan feberhet.
Och idag är hon precis som vanligt! Konstigt?

Trevlig fredag alla raringar, solen skiner och livet får bli lite annat än saft o bullar ett tag nu.
Dock ska jag baka bullar med barnen idag var det tänkt=)

2 kommentarer:

Therese sa...

Grattis till Micke och nya jobbet! Det var ni verkligen värda. Man kan ha mysigt under sommaren ändå, lite små utflykter och så.
Så konstigt att sessan var så varm då! Hmm, inte svettig för hon hade drömt? Inga mer sjukdomar nu får vi hoppas.

Härligt med fredag =) Om vädret är ok så packar vi bilen i morgon och drar neråt stugan. Längtat dit! Man är som man är där, mjukisar och håret på trekvart =)
Puss

sina sa...

Jamen precis, kanske en lördag till Borås och en annan lördag till Sthlm=)
Nee hon var ju inte sevttig utan KOKHET och hon väckte ju mig o sa jag e sjuk mamma och var jätteynklig. men hon är som vanligt idag. Skumt!
Ohh ha så gött i stugan söta! Önskar vi oxå hade en stuga o åka till*ler* Love you!