söndag 15 april 2012

Söndag

En liten tjej med stort hår ;)
En tagen lillfinne, ujuj vad det är jobbigt att vara sjuker..
Emmie har energi till tusen här.
Ska bli gott för henne att få komma till dagis imorgon.
Hon tjatar om sin vän Jenny och att hon saknar henne så.
Solen skiner idag, vi får se hur vi lyckas lägga upp dagen.
Emmie behöver få komma ut,
men Mio däremot får såklart stanna inomhus för han mår inge vidare alls.
Natten var apjobbig!
Om jag mår ren skit nu pga alldeles för lite sömn,
hur mår min älskade lilla pojk då?
Alltså det är helt sjukt så dåligt man kan må av att somna vakna somna vakna somna vakna,
ja ni vet.
Jag mådde så illa inatt och hade hemska magsmärtor,
men jag är vuxen och jag kan ta det!
Men lilla Mio då?
Han har legat seg o gnytt hela morgonen,
men nu har barnen byggt koja i vardagsrummet (ser ut som ett bombnedslag, MEN så får det vara nu för barnen är nöjda o glada).

Jag ska ta mej en titt i skafferiet och om det finns nåt som jag kan röra ihop till farfar kommer på fika och sommardäcksbyte?
Ha en fin solig söndag alla rara!

Inga kommentarer: