fredag 6 april 2012

Låååångfredag

Joo du vet lilla Ines, man får gå igenom en hel del när man liksom börjar från noll och ska växa upp o bli stor förstår du....
Lära sig allt från början, gå igenom massa otäcka barnsjukdomar, lära sig prata, jaa, du ska tom lära dig att gå, men du ska se att du snart springer precis lika fort som mej lilla du;)
Och lilla Ines tittar så medstämmande;)
Små älskade sötnosar! =)

Jupjup, det känns som en ganska så lång fredag såhär på långfredagen.
Dock smet jag och Emmie iväg och mös med Ines & Martina en stund på em,
och det var välbehövligt för både mig o sessan kände jag,
komma iväg en stund och få umgås med rara.
Den nya brudklänningen provades och godeguuuud så vacker den var och den var som gjord för den blivande bruden! Mmmm=)

Sen har vi startat påsken med god mat och lite gott i påskäggen.
Barnen somnade senare än vanligt,
vilket är ok när det är helg.
Jag sitter nu och tittar på Let´s dance.
Hehhehehe, Marcus Schenkenberg, han må vara en sexidol (lr vad man säger?) över hela världen, men det där med dans är inte hans grej. *ler* Mjuk & vig som ett kassaskåp=)
Han har faktiskt aldrig fallit mig i smaken, överhuvudtaget,
men smaken är ju som baken ; delad!
Men den där Anton håller jag hårt på! ;)

Ha en fin påsk nu alla rara! Ät massa massa Gotta!!! =)

Inga kommentarer: