tisdag 24 april 2012

Lika rufsiga;)

 Denna bild på lilla Ronja får mitt hjärta att klappa xtra hårt.
För att jag är en väldigt stolt 'moster' och för att jag nästan dagligen pratat med Johanna och väntat och längtat och räknat ner dagar med henne tills lilla tösan skulle anlända.
Men det var nåt med bilden som fick mig att bli sådär otrooooligt varm o märklig i maggropen *ler* och sen kom jag på,
att lilla Ronja påminner ju lite om en liten Emmie-troll.
*ler*
Men det är nog mkt det mörka rufsiga mörka håret och lilla ihopskrynklade men ändå så perfekta lilla söta ansiktet?
Mmm vad jag tycker att det är underbart med bebisar.
Barn är verkligen det vackraste som finns. Barn är livet!
Oherregud vilken bebifeber jag får!

2 kommentarer:

Lela sa...

Jag tycker du borde göra en till, du gör ju helt förträffligt söta barn.

sina sa...

Hehhheheee sötnos!
Jag börjar bli för gammal för det där nu=) Hehe