onsdag 7 maj 2014

Shitpomfritt!

Vet ni,
just nu känns det som att jag har så många bollar i luften, så mycket jag måste fixa med och så mycket jag måste hålla reda på,
så jag blir helt vimsig.
2 barn som ska börja på nya ställen efter sommaren,
inskolningar, avslutningar, dagar då föräldrar ska vara med ,
vilket jag tycker är skoj! Men det är ett himla pysslande med tider.
Jag har saker att fixa inför den stora dagen.
Så mycket man måste tänka på och så mycket som måste klaffa.
Och innan dess är det Emmies operation.
Emmies Kalas.
You name it!
Jag gillart, men jag som är kontrollfreak är rädd att tappa kontrollen.
Försöker att skriva upp allt,
men ändå glömmer jag bort saker.
Och jag är så trött så trött.
Men det är synd att klaga.
Jag är så himla tacksam för alla fina som jag har runtom mig.
Vad och hur skulle jag göra utan er!?
Så tacksam för all hjälp och allt stöd.
Älskar er till månen och tillbaka!

Inga kommentarer: